Sabtu, 27 Maret 2010

Kisah Nyoto 2

Nyot: "Hes negara kita khan negara agraris yo?". Aku; "Bener banget Nyot". Nyoto: "Kalau begitu penduduknya sebagian besar jadi petani ya" Aku: " Ya jelas". Nyoto: "Lha nek semua orang Indonesia jadi petani, terus petani jadi apa yo Hes?". Aku: "Wah ini aku bingung Nyot". Nyoto: "Ngono wae bingung Hes, yang jelas Petan...i jadi BANYAK to"

Aku: "Nyot sampeyan nek mlaku kok lambeyan tangan to, kenapa?". Nyoto: "Whalahhh wong sampeyan yo lambeyan kok Hes, otomatis kalau jalan mesti lambeyan tangan". Aku: "Salah gak logis jawabmu". Nyoto: "Trus logise apa?". Aku: "Yo soale sampeyan nganggo pakaian". Nyoto: "Lho apa hubungane?". Aku: "Cobanen dewe sampeyan m...laku nang kampus wudho, tanganmu lambeyan opo ora, kecuali nek sampeyan kentir"

Nyoto: "Hes...umumnya orang yang dalam perjalanan, ketika gak ada toliet kalau pipis kok dibawah pohon kenapa ya ?" Aku : "Nyot, kayak gitu kok km tanyakan di FB ya untuk kesopanan to". Nyoto: "Ketoke jawabanmu salah Hes". Aku: "Lha sing bener apa?". Nyoto: "Lha nek kudu naik pohon dulu kan repot". Aku: "Sampeyan bales... teka-tekiku mau bengi yo". Nyoto: "Gak..cobanen dewe, mesti sampeyan khan kerepotan Hes"

Aku: "Nyot pohon kelapa di depan rumahmu kok ditebang kenapa?". Nyoto: "Nek tak cabut abot Hes". Aku: "Whakakaka...sampeyan bales yo Nyo". Nyoto: "Gak..ngopo bales teka-tekimu..cobanen wae cabut pohon kelapa nek sampeyan kuat..yo ampuh"

Aku: "Nyot kenapa kucing kalau nyeberang rel kereta api harus melompat". Nyoto: "Soale kucing memang suka melompat-lompat" Aku: "Salah kodok juga suka melompat". Nyoto: "lha sing bener apa Hes?". Aku: "Soale kalau muter kejauhan".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar